09 februari door Karin de Ferrante

Roderik Oddens komt het expertteam versterken!

In de nieuwsbrief van december hebben we een oproep gedaan wie van jullie het expertteam van KEGO komt versterken. Daarop hebben we 7 enthousiaste reacties mogen ontvangen, waar we gezamenlijk een keuze uit gemaakt hebben.

Helaas hebben we in de voorselectie een 3-tal kandidaten teleur moeten stellen. De reden was dat we echt W & U/Detail-kennis vragen om jullie tickets binnen 2 werkdagen af te kunnen handelen. Alleen dan kunnen we op alle vragen (W & U/Detail) op de dag van binnenkomst een concept antwoord formuleren, dat de volgende dag, na controle door de 2de expert, definitief gemaakt wordt. Taalvaardigheid is een aspect dat we in de voorselectie hebben toegevoegd. EP Adviseur is in de eerste plaats natuurlijk een technisch vak, maar het protocol is ook een soort ‘taal’, waarbij taalvaardigheid belangrijk is, zeker als expert. Uit de 4 resterende adviseurs hebben we Roderik Oddens geselecteerd. Belangrijke plussen waren zijn functie als opleider bij de Vastgoed Businessschool en het feit dat hij nog geen stoel aan een tafel in het EPG stelsel had. Roderik welkom in ons team!