04 april door Karin de Ferrante

Stap over op het nieuwe energieprestatie-adviesplatform

Om sneller antwoord te geven op de vragen van EP-adviseurs heeft Stichting KEGO het energieprestatie adviesplatform vernieuwd. Het nieuwe platform is te vinden via www.stichtingkego.nl. Het ‘oude’ platform blijft nog tot 1 juni bereikbaar via www.energieprestatie-adviesplatform.nl Daarna zal deze doorverwijzen.

Om de overstap zo eenvoudig mogelijk te maken is voor de bij ons bekende EP-adviseur met een geldig examennummer alvast een account aangemaakt. Deze vakbekwame EP-adviseurs ontvangen een separate uitnodiging om hun account te activeren.

Geen mail ontvangen, maar wel vakbekwaam? Kijk even in je spambox of maak met je examennummer hier een nieuw account aan. Nog niet gelukt, neem dan contact met ons op via dit contactformulier. Let op: accounts van adviseurs zonder geldig examennummer worden verwijderd uit het portaal.

Stichting KEGO beheert het energieprestatie adviesplatform. In de kennisbank vinden vakbekwame EP-adviseurs veel gestelde vragen over en interpretaties van de opnameprotocollen. Het ticketsysteem biedt EP-adviseurs de mogelijkheid het expertteam van KEGO vragen te stellen over de opnameprotocollen.

´Vind een adviseur´ vanaf nu bij Centraal Register Techniek

Tot 1 februari waren jullie voor woningeigenaren en vastgoed beheerders te vinden op d ...

Vraag van de maand februari

Mogen energielabels opnieuw worden afgemeld zonder woningbezoek als een nieuwe ...