20 december door Karin de Ferrante

Kom jij ons expertteam versterken?

Wil jij andere EP-adviseurs helpen met antwoorden op hun vragen over de opnameprotocollen? Kom dan het expertteam van Stichting KEGO versterken. Stichting KEGO beheert het energieprestatie adviesplatform. In de kennisbank vinden vakbekwame EP-adviseurs veel gestelde vragen over en interpretaties van de opnameprotocollen. Het ticketsysteem biedt EP-adviseurs de mogelijkheid het expertteam van KEGO vragen te stellen over de opnameprotocollen.

Om de 250-300 vragen die maandelijks binnenkomen correct & snel te beantwoorden wordt gewerkt met een professioneel ticketsysteem. Bij de beantwoording van de vragen hanteren de experts het 4-ogen principe. Op een vraag die in de ochtend binnenkomt wordt diezelfde werkdag nog een concept antwoord geformuleerd door de expert 1. De volgende werkdag beoordeelt de 2de expert dit antwoord en wordt deze, eventueel na overleg, definitief gemaakt en gedeeld met de EP-adviseur. Hiermee streeft Stichting KEGO naar beantwoording van de vragen binnen 2 werkdagen.

Ter versterking van het expertteam zijn wij op zoek naar een enthousiaste en vakbekwame collega. Dit vraagt om een beschikbaarheid van circa een halve dag per week.

Functie-eisen:

• EP-U/D diploma
  • Ten minste drie jaar ervaring met energieprestatie van woningen of utiliteitsgebouwen.
  • Goede kennis van de NTA 8800

Geïnteresseerd? Stuur een mail naar info@stichtingkego.nl met onderwerp ‘Sollicitatie Expertteam’, je onderbouwing & CV. De sluitingsdatum is zondag 8 januari 2023. Wij nemen in de week erop contact met je op en zullen uiterlijk 19 januari uitsluitsel geven.

72 FAQ’s online

De Experts hebben één expert verantwoordelijk gemaakt voor de FAQ’s omdat de advis ...

Aart de Geus: kwaliteit en deskundigheid voorop

Aart de Geus maakt onderdeel uit van het bestuur van Stichting KEGO. H ...