29 november door Karin de Ferrante
Instructie voor vraagstelling aan het expertteam
Af en toe komt het voor dat de adviseur die de vraag stelt en het Expertteam elkaar niet goed begrijpen. Dit kan leiden tot verwarring over de vraag en het bijbehorende antwoord. Daarom vragen we jullie om onderstaande instructie zoveel mogelijk aan te houden.
- Vermeld duidelijk wat je vraag is. Sluit af met een vraagteken.
- Heb je onderliggende vragen die bij je eerdere vraag horen, nummer ze dan.
- Voeg relevante bijlagen toe (kwaliteitsverklaringen, foto’s, schema’s, tekeningen, schetsen, productinformatie).
- Vermeld duidelijk wat je niet duidelijk is, waar je vast loopt.
- Geef aan wat je al uitgezocht hebt. Heb je het met collega’s besproken of iemand in de koepelorganisatie?
Als je een verduidelijking van het antwoord wil, dan kun je die in dezelfde ticketomgeving stellen. Onze Experts geven dan opnieuw een – duidelijk – antwoord. Via het ticketsysteem is de snelste weg. Kom je er niet uit? Dan kun je mailen naar info@stichtingkego.nl
Overig nieuws
alle nieuwsberichtenVergeet je Bijscholing 2025 niet!
Ook voor 2025 geldt een verplichte bijscholing om je vakbekwaamheid te mogen b ...
Invoer hybride elektrische boiler
Omdat we hier veel vragen over kregen lichten we dit onderwerp toe. De vraag d ...
Vraag van de maand
De KEGO experts krijgen regelmatig de vraag of een basisopname toereikend is, ...