25 november door Karin de Ferrante

FedEC zoekt Commissie- en Werkgroepleden

Belangenbehartiging rondom het energielabelstelsel is een belangrijke prioriteit van FedEC. De eigenaren en uitvoerders van dat stelsel zijn onder andere het ministerie van BZK, InstallQ, NEN en RVO. Zij zien FedEC als dé vertegenwoordiger van energieadviseurs. FedEC zoekt versterking!

Vanuit dat perspectief heeft FedEC zitting in verschillende werk- en overleggroepen. Zoals de Technische Commissie BRL 9500, Examencommissie BRL 9500, College van Deskundigen, KEGO en ISSO kontaktgroep. Voor een aantal van deze groepen is FedEC dringend op zoek naar nieuwe vertegenwoordigers, zodat FedEC in alle werk- en overleggroepen mee kan blijven doen. De stem van de energie-adviseur moet gehoord worden!

Als deelnemer aan een werk- of overleggroep heb je direct invloed op nieuwe ontwikkelingen in het energielabelstelsel. Je weet als eerste wat er speelt en helpt vanuit je eigen expertise het stelsel te verbeteren. Natuurlijk ondersteunt FedEC je daarbij. Regelmatig overlegt FedEC met deelnemers uit alle werk- en overleggroepen over nieuwe ontwikkelingen en denk je mee over het FedEC standpunt. Zodat we samen sterker staan.

De tijdsbesteding verschilt per werk- of overleggroep. Heb je interesse? Neem dan contact op met FedEC voor meer informatie: info@fedec.nl / 088 401 06 70

Errata verschenen op de 6e druk

Op 8 april publiceerde ISSO twee errata op de verschenen 6e druk van de protocollen 82 ...

Recent voegden we weer nieuwe FAQ’s toe aan de lijst. Deze maand zijn er 4 nieuwe en ...