18 december door Karin de Ferrante

Hoe beantwoorden wij al die vragen?

Soms krijgen wij de vraag of het mogelijk is om een vraag telefonisch te stellen, of het mogelijk is om dezelfde dag nog te antwoorden of de vraag naar een specifieke expert. Daar kunnen we niet aan voldoen. Hieronder even uitgelegd hoe de vragen beantwoord worden.

Er komen op dit moment ongeveer 400 vragen per maand die we beantwoorden met 6 experts volgens het 4-opgen principe. Daarvan is één expert slecht ten dele ingeroosterd omdat deze expert ook verantwoordelijk is voor het opstellen van de FAQs. De experts werken volgens een vooraf verstrekt rooster in wisselende volgorde. Als de expert ingeroosterd is, beantwoordt hij of zij alle nieuwe vragen in concept en zet deze klaar voor de volgende expert. Bovendien beantwoordt deze expert de vragen die in concept beantwoord zijn door de expert op de voorafgaande dag definitief aan de adviseur. Het kan zijn dat een antwoorden even op zich moet laten wachten, bijvoorbeeld omdat de experts tijd nodig hebben om er onderling over te overleggen of omdat er een externe partij nodig is voor het antwoord. Dit kan ISSO, InstallQ, NEN, RVO of BCRG zijn. De experts hebben het accountmanagent van deze partijen verdeeld: iedere externe partij heeft een eigen contactpersoon.

Met deze werkwijze borgen we het 4-ogen principe en de kwaliteit, maar kunnen we niet sneller dan we al doen met het beantwoorden van de vragen binnen 48 uur. We hopen op jullie begrip!

Overig nieuws

alle nieuwsberichten

KEGO analyseerde de vragen

Maandelijks ontvangen wij rond de 400 vragen van jullie. We hebben een analyse ...

Erratum op de 6e druk

Soms krijgen de experts vragen over een onderwerp in de zesde druk, maar is bi ...

Vijf nieuwe FAQs toegevoegd

We voegden 5 nieuwe FAQ’s toe deze maand. Zo krijgen we regelmatig vragen ov ...

Stichting KEGO is een initiatief van: